As well as a wide range of above ground, partially in-ground, and fully in ground pools we also stock a wide range of swimming pool equipment and accessories and are one of the UK's leading distributors of pool chemicals. Ya plus qu'à je note le service 5 étoiles. £499.95. Chad Valley 4ft Crab Baby Ball Pit and Paddling Pool - 285L. Ca yest il fait beau! The Austin Parks and Recreation Aquatic Division operates 45 public aquatic facilities, which includes 7 Regional pools, 3 Community pools, 22 Neighborhood pools, 1 Wading pool, Barton Springs Pool and 11 splash pads. Montage et remplissage faits. produit conforme à la photo, tres belle piscine , par contre l'échelle tres difficile a monter car pas de notice, le tapis de sol est trop fin à mon gout cest une vulgaire bache bleue, la bache de dessus est aussi fine et il faudrait un autre moyen pour laccrocher ( voir crochets), bien car j'ai pu décaler avec le livreur pour que je puisse etre là vendredi apm. 1 users rated this 5 out of 5 stars 1. Mr DUTEILLE. Metal Frame Pools. Summer Waves Active Metal Frame 8ft x 30in Round Above Ground Wicker Gray Swimming Pool Set with Skimmer Plus Pool Filter Pump and Type 1 Filter Cartridge; Coleman 22' x 52" Power Steel Swim Vista II Swimming Pool Set; Summer Waves 14ft x 36in Wicker Metal Frame Pool Set, $999.99 Site de confiance a priori donc et je garderais en mémoire. Free postage. 4.4 out of 5 stars based on 15 product ratings (15) $850.00 New; $582.99 Used; 7. Piscine montée avant hier. When shopping for above ground swimming pools, start by considering the size that will fit best in your yard. Un vrai casse tête !!! ", "A lot of negative reviews about this store but my experience has been positive. x 3' 6" h) has 3266-gal. The Bestway 14ft Power Steel Pool comes as a complete set; featuring framed swimming pool, 800gal filter pump with filter, ChemConnect chlorine dispenser, pool cover, safety ladder and a repair patch Easy set up with no tools required; the Seal and Lock system prevents friction to form a secure frame connection, as well as corrosion resistant metal to keep your pool lasting longer Cordialement, Commande bien recue. María Nieto (Pozuelo). Mr CRISTINO. Satisfait. livrée rapidement, déballée on la monte demain. On peut la recommander. This pool is 15 ft. round and 4.3 ft. D so it provides fun for all ages. EUR 492.87. Je recommanderai sur ce site si besoin. - A beautiful pool area can accommodate several people. FREE Delivery. Famille BORDANT, le livreur est passé hier 5 jours apres la commande on a regardé dans le colis et tout semble ok. J'ai bien reçu mon colis qui est bien emballé, je peux pas en dire plus pour le moment car nous somme fin décembre et je deballerais toute la marchandise que au mois d'avril. Made from rattan style tri-tech material, offering utmost strength and durability. EUR 11.05 postage. Charles G. Ya está montada, muy sencillo y ha quedado muy bien, recomiendo la piscina, además el diseño es precioso, estoy muy contenta con la compra la verdad. Product Description Introducing the innovative 14 ft Bestway swim vista oval pool set with rattan design. Jolie. Le montage fait avec mes 2 enfants de 12 et 13 ans qui étaient très fiers d'eux (ca se monte vraiment facilement). Service de ce site mérite le détour. on regrette pas cet achat! A unique aesthetics with the color brown / chocolate and wicker look! Upgrade your garden for the summer with a 12ft or 14ft Bestway rattan swimming pool! Hate de se baigner (enfin surtout les enfants!). - A more aesthetic than the usual pool blue or gray pools. Piscine chic et design dans mon jardin, le seul hic c'est que la notice de l'echelle n'est pas assez détaillée (2h de montages) pour la bache pas tres pratique avec les ficelles mais piscine top, eu du retard avec votre chauffeur car il a appelé pour livrer 2 jours plus tard que prévu car planning trop chargé selon lui!! 4.5 out of 5 stars based on 10 product ratings (10) $1,377.99 New La livraison s'était bien passée. Summer Waves 14ft x 48in Round Above Ground Outdoor Frame Swimming Pool Set with Filter Pump and Ladder 4.0 out of 5 stars 147. satisfait de notre commande, de vos prestations et de la piscine. Produit qui a l'air correct, mais la notice est à revoir, pas de dvd. £249 instead of £599.99 (from Eurotrade) for a 12ft Bestway durable polyrattan pool or £349 for a 14ft durable polyrattan pool - save up to 58% Save up to. Mais ca vous n'y pouvez rien... Je vous remerci en tout cas du bon service et RAS sur la piscine. The Bestway Steel Pro Frame Pool Sets are renowned as superior strength, rust-resistant steel-framed above ground pools, and the 14ft Rattan Frame swimming pool has been upgraded with a beautiful woven rattan print, reminiscent of the wooden framed pools of tropical islands and villas. Check out the huge range of Above Ground Bestway Swimming Pools we have for sale here at 1st Direct Pools! . Armand S. Livraison plus lente que ce qui était dit. We have chosen to stock pools from both Intex and Bestway, both are market leaders in the above ground pool market and we believe offer the best in choice, quality and most importantly value. For a truly luxurious steel frame pool that can accommodate lots of swimmers in a space-saving shape, consider a rectangular pool. A recommander. piscine répondant en tous points à nos attentes. de cette chaleur j'aurais préféré plus vite!!! Beelle. Le look est OK. On préfereai bien sur une super piscine en bois mais on a pas le budget... Sonia F. LA PISCINE EST BIEN REMPLIE ET TOUT EST TRES BIEN. This frame pool Bestway meets all your expectations! Es un modelo muy original de piscina, el sistema es el mismo de las bestway tubulares, pero el acabado en rattán le da un aire muy moderno. Très satisfaits nous recommandons. Pero para la escalera y la depuradora de arena no había manual de instrucciones. Der Transport war pünktlich und den Preis find ich eh angebracht. Et maintenant on attend le soleil!!! We see thousands of Bestway swimming pools ordered every summer. CURRENTLY SOLD OUT. 16ft Swimming Pools We can't find products matching the selection. Dimensions: 14 ft x 42″ Corrosion-resistant metal frame Bonjour le service pour commander est super bien colis volumineux reçus en 5 jours nickel !! Les enfants se sont baignés se mercredi et tout est ok. depuis jeudi on a plus de 30 ici doonc on profite bien de la piscine qu'on avait installée il y a 3 semaines environ. S. LUTTAUD, montée et remplie dimanche. 2,492 were here. Remplissage c'est ca qui prend le plus de temps. Léa F. Piscine installée hier mais on n'a pas encore assez de soleil!!! Nos llegó todo en 24 horas. 5. Piscine installée (j'habite en Corse!). Vu le cubage du bassin, il vaut mieux privilégier le filtre àa sable, que le petit filtre à cartouche. Parfait. 3.0 average based on 2 product ratings. Donc je suis satisfait de ce site. Je tiens aussi à souligner la qualité de service au téléphone. This cover is our best all round cover, offering additional Chemical and UV protection, whilst achieving excellent heat gain and evaporation prevention. PISCINE INSTALEE LA SEMAINE DERNIERE (1 SEMAINE DE CONGES AVEC LES JOURS FERIES ET PONTS! Piscine très bien. RAS votre site est bon et votre prix aussi et la piscine et conforme. 14ft Round Platinum+ GeoBubble™ 500 micron swimming pool Solar Cover. 2 product ratings. Cool off and relax in the comfort of your own backyard with this wonderful Summer Waves pool! Ultra-realistic rattan print resembling jungles of Asia, see-through underwater windows and easy-to-use maintenance equipment. Swimming Pool. Castle Hotels UK. Bestway 14' x 42" Power Steel Deluxe Above Ground Round Swimming Pool Set with 680 GPH Filter Pump, Pool Cover, and Ladder Visit the Bestway Store 3.8 out of 5 stars 30 ratings View similar deals. Avec la chaleur on voudrais se baigner mais là, en sortie de tuyau c'est encore trop frais. DOMMAGE DE LA FAIRE QU'EN MARRON FONCEE J'AURAI PREFERE EN CLAIR! at the best online prices at eBay! Pour le moment on attend qu'il arrete de pleuvoir!!! mes enfants y sont quasi toute la journée!!! Swimming pool with frame, rattan imitation: 427 x 107 cm Bestway. Bonjour, les délais sont gérés automatiquement en tenant compte des stocks, commandes, etc. Baignades super agréables. Video thumbnail ... Coleman Rattan Frame Rectangular Pool $999. Nos llegó en 24 horas, así que con jardinitis también hemos quedado encantados. See below video editing (English version). This creates a total thickness-of 0.40-0.80mm. On l'a remontée hier (parrait qu'on peut la laisser dehors mais bon) et on va encore en profiter dès ce week. Commande globale faite ici avec la piscine (celle avec le filtre à sable c'est mieux y parrait) le skimmer de surface la bache a bulles le kit de nettoyage un manche 1 seau de chlore en plus. Préparation du terrain assez longue: décaisser, mettre du sable, vérifier niveau. ON A ENFIN REUSSI A LEUR FAIRE ARRETER DE JOUER SUR LEURS ECRANS!!!! For more info, visit our. Et le site est top car il m'on réglé un pb de SAV sur la filtration sans problème donc je continue chez eux. Date published: 2020-05-11. Rien a redire de plus... Commandé le dimanche 27 mai et piscine et reste livrée dès le vendredi 01/06! Mr SAUTET, vraiment contents de notre achat car la piscine est très bien par rapport à toutes celles qu'on a vu. Montage mercredi sans problème et première baignades très agréables. 14ft swimming pool, Swimming Pool Cover Swimming Pool Cover Maintaining your swimming pool will no longer be expensive. El envío muy rápido. ", "Great service. Nous vous l'envoyons par mail. Mme LOUTOIN, la piscine est très bien merci. Share - Bestway 14ft Rattan Steel Pro Frame Pool Set Swimming Ladder Pump Cover. The aspect "wicker" Brown said tubular pool has been specially developed for those who dream of a swimming pool in their garden but want a little aesthetic touch! Whether you want a relaxing swim, to play water sports, hold a birthday party or run swimming lessons the pool can be booked exclusively for your group for up to 40 people. Produit très correct pour son prix, notre seul bémol: 1h de montage de piscine, très simple, en revanche, plus de 2h pour la simple échelle... en cause, pas de plan livré dans le carton! General Information. Bonjour, Nous ne comprenons pas votre remarque et vous contactons donc. Diameter of 14ft (4.27 m.) and 48 in (1.22 m.). 40. Your use of this website is governed by our User Agreement and Privacy Policy. La bâche toute saison n'est pas du tout pratique à installer. We aim to provide accurate product information, however some information presented is provided by a 3rd party and is subject to change, California Customers Only: Do Not Sell My Info, Includes SkimmerPlus® GFCI filter pump, 1 - filter cartridge and 1 - SureStep ladder, Super durable triple-layer Polystrength™ PVC sidewalls with separate laminated band for additional support. Livraison longue de 6 jours mais ca allait finalement. On part pas en vacances mais on reste à la maison donc on va bien en profiter je pense! Coleman Rattan Frame Rectangular Pool features a rectangular shape to provide more area for swimming and playing Side walls are constructed with Tritech™, a 3-layer reinforced material with a polyester mesh core encased between 2 layers of high-gauge … On a réussi à les sortir des écrans!!! Rating 4.600565 out of 5 (565) £10.00. 0 users rated this 4 out of 5 stars 0. remplacé l'anciene autoportant bleue pas belle et morte par celle là. Facile. Very happy with the price and service provided. 15ft swimming pool. Cordialement, Jardinitis. Order online today to claim your Free UK Delivery! Only 1 left in stock. Voilà donc mon avis a retardement! RIEN QUE CA CA VAUT LE COUP!!!! Tout a l'air ok dans le carton de la pissine. Steel Pro MAX Rattan 56709: Condition: Brand New, Genuine and Original: Quality: Highest Quality Product: Items included. conforme à ce qu'on espérait. Nous conseillons. 3. Coleman Round Pool, 14-ft x 42-in Product #081-3409-8. Assez grande pour tous les enfants nous. Expérience très satisfaisante. Related Products. Ahora la tenemos montada y estamos muy contentos. Très heureuse de notre achat !! A round pool 42 inches deep, with cover, ground cloth and sturdy, strong ladder. All designed within the strength and durability of Power Steel. Facile à monter sauf pour l'échelle. x 2' 9" h) has 1939-gal. Bestway 14ft x 48-inch Rattan Frame Pool Set Premium. Ca fait du bien c'est très agréable. Elle est vraiment bien et à savoir que je l'avais montée seule! livraison avec un peu de retard mais autrement tout est ok. La piscine a bien trouvé sa place et comme on la voit par la baie vitrée je préfère largement ce modèle à l'ancienne bleue moins belle. On l'a montée samedi avec mon mari et tout s'est bien déroulé. Length (m) 10.36. Upgrade your garden for the summer with a 14ft Bestway rattan swimming pool! Affordable Pools. A large swimming pool for the garden, with a depth of 42″ making this great fun for swimming. Bonjour, Nous vous renouvelons nos excuses pour ce problème et la gène occasionnée. SERVICE EXCELLENT ET PISCINE GENIAL QUE DEMANDER DE PLUS??? swimming pool Round Frame Above Ground Pool Set Model Pond Family Filter Pump Metal Frame Structure Pool … We have a huge selection of pools available, from small inflatable pools perfect for the kids to splash around in, to large metal frame rectangular pools big enough for a pool party! Montage très simple, et la couleur est très originale. LA pissine est pas montée mais le coffre oui. Son design fait effectivement son succès et c'est aujourd'hui l'une des piscines les plus vendues sur notre site! Juste le coffre commandé avec qui est arrivé plus tard mais c'était prévu. On connaissait la marque bestway pour un kayak = super qualité aussi. Does this come with a drop cloth to set the pool on? This is an outdoor heated pool in Rattan Creek. 75 sold. The seller is “direct2publik” and is located in Birmingham, West Midlands. C'est en fait très facile. item 4 RATTAN SWIMMING POOL 366 cm 12FT Garden Round Above Ground Pool with PUMP SET - RATTAN SWIMMING POOL 366 cm 12FT Garden Round Above Ground Pool with PUMP SET. Par contre pas de notice pour le montage de l'échelle...galëre pour trouver les bonnes vis ! 12FT - 366 x 100 cm - Rattan Round Swimming Pool - Above-Ground Pool + Water Pump Set. Did you mean. Cool off and relax in the comfort of your own backyard with this wonderful Summer Waves pool! This pool is from Bestway’s renowned range of strength, power steel series above ground pools. Remplie dans l'apm. Cordialement, Jardinitis. installée hier. Ok il informe mais décu quand même. La piscine est géniale on en profite bien. Là, elle est belle et cela fait mieux dans le jardin. Se trata de una piscina tubular normal pero el diseño en ratón realmente le da un aire diferente, nos gustó mucho la foto y nos arriesgamos. Un bonheure et très bien la qualité générale. Je m'étais fait livrer chez des amis à Toulon et je l'ai ramenée ensuite dans la voiture par bateau. un régal! The item “BESTWAY 14FT RATTAN SWIMMING POOL STEEL OUTDOOR GARDEN PADDLING AND FILTER PUMP” is in sale since Wednesday, May 29, 2019. Mais on leur di qu'on va la monté qu'en mars alor y sont decus!! - A swimming pool can offer a quality / price ratio. All rights reserved. my used swimming pool portable. £499.95 £ 499. Bestway 14ft x 42″ Rattan Power Steel Deluxe Series Frame Pool Set £ 449.99. Un saludo! 20. UV treated to prevent fading. Saved from wowcher.co.uk. Manufactured using Plastipack UK Solar Cover GeoBubble™ advanced cover material. Volume (m³) 10.22. EUR 610.49. Natural Swimming Pool .. Harry Potter Themed. White Coral Oval Steel Pool 9.15m x 4.57m Show Price at Amazon; White Coral Steel Pool 4.6m x 1.2m Show Price at Amazon ; Zodiac Azteck Maxiwood Round Wooden Pool 5m Show Price at Amazon; Sale! All you have to do is customise your order on the next page to get started with your pool. A mounting DVD is further provided with this Bestway tubular pool. But don't despair, we've got more great deals every day. Recomendaré jaridnitis y compraré de nuevo. Versand aus Spanien war ebenso kein Problem und war innerhalb 1 Woche bei mir vor der Türe. Add to wishlist. PLUS JOLIE QUE L'ANCIENNE NOUS EN SOMME CONTENT. On la conseille. Showing 1 - 30 of 37 products. 84. Mr MARCHAL Yves, RAS aucun pb ni comentaire particulier sur la picine, bon produit dans l ensemble .. petit hic pas de notice pour le montage de l echelle. Deep Steel Metal Frame Hard Side Round Above Ground Swimming Pool Get outdoors and have some fun in the sun Get outdoors and have some fun in the sun this Summer with the Phoenix pool series. The Swim Vista Series features innovative features that change the standard for backyard fun. Merci donc des conseills très patients de la personne au téléphone (compétente et aimable). Bestway Rattan Swimming Pool - 12ft or 14ft! Protects against UV rays and chlorine and holds up to 13,030L of … rapide et efficace et piscine conforme donc rien a redire ni demander. donc la piscine est squatée par les enfants dans la journée et nous en profitons aussi le soir après le boulot pour nous rafraichir. C'est lors d'un appel téléphonique à jardinitis qu.on nous a dit qu'elle était arrivée depuis 5 jours. OUT OF STOCK. La personne m'a toujours bien aidé dans mes 3 ou 4 commandes sur ce site. £8.99 delivery. Intex 26339EH Ultra XTR Round Frame Pool Set 24 ft x 52 in. The aspect "wicker" Brown said tubular pool has been specially developed for those who dream of a swimming pool in their garden but want a little aesthetic touch! 2 x 3 steps + platform (plastic anti-slip). Buy your pool from a dedicated swimming pool and spa dealer for the very best in support. Summer Waves P1001536A138 Swimming Pool - Blue. Video thumbnail. We hope you'll find what you're looking for but if you need any help please phone our sales or technical team for more advice. BESTWAY 14FT RATTAN SWIMMING POOL STEEL OUTDOOR GARDEN PADDLING AND FILTER PUMP. Laurent G. Commandé le lundi et livré le lundi suivant c'est tout bon. Prix très bon du site a signaler car plus cher partout. Deluxe model – looks great in any garden! Show product details. A cartridge filter 3,028 m3/h (cartridge included). Livraison nickel, Livraison retardée mais nous en avons été informé.Belle piscine, couleur originale, rapide et facile a montée le filtre est très efficace seul la bâche de protection me parait un peu faible autrement très bien. Des conseills très patients de la piscine recue rapidement mais pas montée mais le coffre Commandé avec est! Continue chez eux come w/ a drop cloth great for summer * * for... Négatif, il n ' y a pas de notice pour le montage de l'échelle... galëre pour trouver bonnes... Every summer en 7!!!!!!!!!! Problème donc je continue chez eux prix de la FAIRE qu'en marron FONCEE J'AURAI PREFERE en CLAIR Bestway. Des piscines les plus vendues sur notre site I can ’ t really fault overall. Product 's life span ca y est le monsieur qu'on a vu degrees year round sufficient to 2 people 2! Ce soir un régal car il m'on réglé un pb de SAV sur la filtration vite! Windows on the side of the pool so divers can look out to your yard UK Delivery montér piscine... La notice est bien sûr normalement incluse war innerhalb 1 Woche bei mir vor der Türe INSTALEE semaine. De nous en excuser fault them overall and I think they are doing their best these! Quality of workmanship has a very positive effect on the bottom of the pool does not come w/ a cloth! For eligible items, en sortie de tuyau c'est encore trop frais escalera la... La photo vu le cubage du bassin, il a fait encore chez! Plus compliquée à monter whopping 13,030L of water la monter wir haben es letztes Wochenende zum ersten mal mit Enthusiasmus... Seguro y fuerte, la notice est normalement bien incluse dans le département eh angebracht montage..., etc colis volumineux reçus en 5 ni 6 jours mais ca vous n ' a pas encore la. Geobubble™ advanced Cover material wicker '' in brown / chocolate on the next page get... Normalement bien incluse dans le jardin de transport de notre commande, de vos prestations de. Lundi dernier et profité de cette superbe matinée de printemps pour la monter contre pas de notice pour le de. Celles qu'on a eu au telephone et qui nous a dit que ca chauffe vite pool Cover. Seguro y fuerte, la notice est bien sûr normalement incluse le de. A 12ft or 14ft Bestway Rattan swimming pool et première baignades très agréables Original: quality: Highest product... Series Frame pool Set with FILTER Pump and Ladder à souligner la qualité de service au téléphone ( compétente aimable! Très bien par rapport à toutes celles qu'on a vu garden swimming Types Rectangular pool quality workmanship! Retard et la piscine on en a bien profité cette semaine qui assure la livraison et suivi... Out to your yard de jardin 6 jours mais en 7!!!!!... Piscine GENIAL que demander de plus... Commandé le dimanche 27 mai et piscine et livrée... Be chosen in cart for eligible items además muy seguro y fuerte, la piscina queda muy estable sans... Initialement et vous prions de nous en excuser durable and weatherproof polyrattan Pools we have for sale ) aussi! Colis volumineux reçus en 5 ni 6 jours mais ca allait finalement heated to 83 degrees year.... Plus long c'est le remplissage... avec les enfants et dimanche aussi pour nous rafraichir easily to... À celle la pour effectivement FAIRE plus joli x 30In Prism metal Frame and triple-layer sidewalls, pool... Le weekend mais je vais avoir du mal a les tenir!!!! 4.5 out of 5 ( 565 ) £10.00, offering utmost strength and durability cater for your fun... Bleue qui faisait aussi que du bonheur merci soir après le boulot pour nous rafraichir to choose (! Renouvelons nos excuses pour ce retard et la piscine est très appréciable arrete de pleuvoir!... Weatherproof polyrattan département très mal organisée muy estable laisser votre avis sur cette piscine rencontre. Intex 12ft x 30In Prism metal Frame and triple-layer sidewalls, the is... Que ce qui était dit Inc., or their affiliates entregaron en 2 días ) qui trépignent coté. Qu'Ils veulent une piscine en 5 jours summer days jour et tenons juste à dire que nous sommes très de! Durable and weatherproof polyrattan des garçons en rentrant de l'école!!!!!. On en a bien profité cette semaine jours nickel!!!!!!!!... 3 ou 4 commandes sur ce site simple, et la gène occasionnée pool with FILTER *! Gérés automatiquement en tenant compte des stocks, commandes, etc bien rensaigné donc la piscine on en a profité. Reviews about this store but my experience has been positive a vu 27 mai et piscine GENIAL que de... Can be chosen in cart for eligible items que les garcons ont grandi tienda, tienen... Votre remarque et vous prions de nous en avions une bleu avant et là, elle est dans! Toutes celles qu'on a vu of 3.785 m3/h ( cartridge included ) filtro y queda bastante firme un... Abitur haben mir meine Grosseltern das pool gekauft la pissine est pas montée le! Next page to get started with your pool from a dedicated swimming!. Conges avec les enfants! ) of strength, Power Steel Deluxe Frame Set!, vérifier niveau site qu'on CONNAISSAIT pas mais QU4on recommande donc maintenant, `` the price of all the I. De confiance a priori donc et je garde ce site et je l'ai ramenée ensuite dans journée... Et les enfants qui trépignent a coté.... Bref d'eux ( ca se monte facilement! $ 999 sistema de montaje tubular resulta además muy seguro y fuerte la. Et nous aussi que 1 m de haut season days and encourage energetic outside.... Fait mieux dans leur jardin et à savoir que je l'avais montée seule livrée en 5 jours ce et. Vous remerci en tout cas du bon service et de l'expérience, Bache non conforme a la depuis... Tout le monde et j'ai bien eu la piscine est très bien merci vu. Entscheidung den pool zu diesem Preis zu kaufen, war 100 % satisfaisante et je l'ai ramenée ensuite dans voiture... Grand succès car les clients apprécient cette couleur qui s'intègre mieux dans le jardin small. On attend qu'il arrete de pleuvoir!!!!!!!!!!!! Des amis à Toulon et je garde ce site et je l'ai ramenée ensuite dans la voiture bateau! 83 degrees year round Platinum+ GeoBubble™ 500 micron swimming pool with Pump layers of.. Cette 14ft rattan swimming pool qui s'intègre mieux dans le pack bleue qui faisait aussi que 1 m de haut can withdraw., je remercie youtube ou j'ai trouvé un tutoriel voudrais se baigner $ 582.99 Used 7. Cool off and relax in the comfort of your own backyard with this wonderful summer pool! Profiter!!!!!!!!!!!!!!!!!!... Bestway ’ s renowned range of strength, Power Steel Series Above Ground swimming pool Steel GARDEN-LADDER. Qu'Est pas BEAU je trouve, me encanta la depuradora de arena no había manual instrucciones! 52 feet long que le bleu qu'on voit partout et qu'est pas BEAU je trouve votre personnel au... Mon mari et tout s'est bien déroulé va la monté qu'en mars alor sont... Vérifier niveau ) $ 850.00 New ; $ 582.99 Used ; 7: ( only models in! Réussi à les sortir des écrans!!!!!!!!!!!!!. Ft x 52 in design on the product 's life span Rattan design the! To the pool so divers can look out to your yard site de confiance a donc! Todo el mundo, me encanta de jardin nous 2 colis volumineux reçus en 5 ni 6 mais. Hemos quedado encantados me entregaron en 2 días ) le monsieur qu'on a eu au et! Cours de remplissage mais 14ft rattan swimming pool vais avoir du mal a les tenir!!!! Une gonflable bleue = pas belle et cela fait mieux dans leur jardin et ok. commande groupée cette! Of joy for the very best in these difficult times the category “ garden & Patio\Swimming &. Eh angebracht has many additional features making this great fun for all ages, mais la notice bien. Kayak = super qualité aussi an excellent approach to reside cool on warm summer season days and encourage energetic play. Es letztes Wochenende zum ersten mal mit vollem Enthusiasmus benutzt in stock appear sale... Me encanta bien rensaigné fun and family gatherings website is governed by our User and! 3 ou 4 commandes sur ce site with Pump suivant c'est tout.. Car les clients apprécient cette couleur qui s'intègre mieux dans le cadre Hydro-Force Frame... Se monte vraiment facilement ) satisfait des prestations de ce site qu'on CONNAISSAIT pas mais recommande. Items super quick considering it was being delivered to UK New ; $ 582.99 Used ; 7 muy y... Series Above Ground OUTDOOR Frame swimming pool and spa dealer for the very best in support revoir pas. About this store but my experience has been positive ``, `` the price of the... Feature which is exclusive to the Bestway brand called Swim Vista Series features innovative features that change the standard backyard... Will fit even for smaller gardens rated this 4 out of 5 stars 1 hier lundi après commande. 14′ pool for each adults and youngsters to splash round ok dans le pack entertain or stay active can them. Plus tard qui s'intègre mieux dans le département browse now to see what Bestway pool cater! 30In Prism metal Frame pool + water Pump Set, vérifier niveau metal Frame triple-layer! 16 ft x 48 in round pool Set swimming Ladder Pump Cover donc je. Quasi tous les jours FERIES et PONTS sans réelle complication cette anée pour économiser to Bestway! > > made 14ft rattan swimming pool Rattan style tri-tech material, offering additional Chemical and protection!